extreme wrestling entertainement Forum Index

extreme wrestling entertainement
une federation virtuelle de catch qui n'attend que vous !!!! venez speechez, attaquer dans les loges, gagner vos matchs et y remporter des championnas comme le celebre wwe championship !!!!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wade Barett champion intercontinental

Post new topic   Reply to topic    extreme wrestling entertainement Forum Index -> divers -> news de la wwe
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Rated-R-super john31
chairman

PostPosted: Thu 24 Mar - 18:38 (2011)    Post subject: Wade Barett champion intercontinental Reply with quote

eh oui ce soir wade barett triompheras de kofi pour le titre!!!apres le match j.gabriel vasj effectuer le 450 splash sur kofi

Back to top
Visit poster’s website
Publicité

PostPosted: Thu 24 Mar - 18:38 (2011)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
The King Of Kings
chairman

PostPosted: Thu 24 Mar - 18:52 (2011)    Post subject: Wade Barett champion intercontinental Reply with quote

non c'est  a SD mec mais c'est bien tu suis info luittes 

Back to top
Rey Mysterio
chairman

PostPosted: Thu 24 Mar - 20:16 (2011)    Post subject: Wade Barett champion intercontinental Reply with quote

nf-lutte  Okay  si tu suis t'as des infos et spoilers

Back to top
Rated-R-super john31
chairman

PostPosted: Fri 25 Mar - 07:39 (2011)    Post subject: Wade Barett champion intercontinental Reply with quote

zut je me suis tromper je vuplais dire apre demain

Back to top
Visit poster’s website
The King Of Kings
chairman

PostPosted: Fri 25 Mar - 18:00 (2011)    Post subject: Wade Barett champion intercontinental Reply with quote

maintenant on peut dire ce soir :p jai hate de voir si le champion et la ceinture vont bien ensemble !!! en tout cas a WM27 sa sera kofi vs wade pour le IC je vous pari tous ceux que vous vouler !!!!!

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 09:50 (2019)    Post subject: Wade Barett champion intercontinental

Back to top
Post new topic   Reply to topic    extreme wrestling entertainement Forum Index -> divers -> news de la wwe All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation