extreme wrestling entertainement Forum Index

extreme wrestling entertainement
une federation virtuelle de catch qui n'attend que vous !!!! venez speechez, attaquer dans les loges, gagner vos matchs et y remporter des championnas comme le celebre wwe championship !!!!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The People Champ Is Back The Rock

Post new topic   Reply to topic    extreme wrestling entertainement Forum Index -> bureaux -> presentation
Previous topic :: Next topic  
Author Message
The Rock
catcheur de RAW

PostPosted: Fri 25 Mar - 12:59 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

Prenom : Jordan
Loisir ; Foot Catch Jeux video

Catcheur voulue : The Rock

Heel ou Face : Face

Bookeur : non

Graphiste : non

Back to top
Publicité

PostPosted: Fri 25 Mar - 12:59 (2011)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
The King Of Kings
chairman

PostPosted: Fri 25 Mar - 17:53 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

bienvenue !!! tu viens d'ou ??? ( jeux videos ou un autre fofo ???  ) 

Back to top
The Rock
catcheur de RAW

PostPosted: Fri 25 Mar - 19:32 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

Merci je vien d'un autre fofo qui s'apelle la  wew  et je veut etre a Raw si possible ^^ et mes jeux video sont sport guerre et plateform ^^

Back to top
The King Of Kings
chairman

PostPosted: Fri 25 Mar - 21:01 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

merci mec a RAW tu y est et tu est inscrit automatiquement dans le MITB

Back to top
The Rock
catcheur de RAW

PostPosted: Fri 25 Mar - 21:04 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

D'accord merci Hs: je suis Robert Roode ^^

Back to top
The King Of Kings
chairman

PostPosted: Fri 25 Mar - 21:08 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

a oui c'est le vrai le united states champion !!! moi c'est mr anderson !

Back to top
Rey Mysterio
chairman

PostPosted: Fri 25 Mar - 23:27 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

ey moi Mysterio3105 

Back to top
The King Of Kings
chairman

PostPosted: Sat 26 Mar - 08:32 (2011)    Post subject: The People Champ Is Back The Rock Reply with quote

non brother c'est pas a cette fed pouri de merdeeeeeeeee c'est a TEW une otre fede !

Back to top
Post new topic   Reply to topic    extreme wrestling entertainement Forum Index -> bureaux -> presentation All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Cookies | Charte | Conditions générales d'utilisation